Tofino & the Hot Tub. - Reisverslag uit Tofino, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu Tofino & the Hot Tub. - Reisverslag uit Tofino, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu

Tofino & the Hot Tub.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Dik, Bea, Berber en Jan

25 Juni 2015 | Canada, Tofino

Donderdag 25 juni.
Vanochtend lekker uitgeslapen en omstreeks 10.30 uur op weg gegaan naar Tofino. Hiervoor moesten we het eiland dwars oversteken. Let wel Vancouver Island is groter dan Nederland. Onderweg eerst aangegaan in Coombs, het hippy dorp, waar alles nog Flower Power is. Echt terug in de tijd. Wel erg leuk. Vervolgens via een ietwat grote omweg, over een weg met 18 % stijging en daling, uiteindelijk toch in Tofino aangekomen. Tofino is een erg leuk plaatsje aan de Stille Oceaan. Op naar de camping. Helaas volgeboekt en helemaal voor een 31 foot camper. Vol goede moed naar de tweede en derde camping...........volgeboekt. Dan maar weer terug richting Nanaimo. He...na ongeveer 20 km gereden te hebben, alsnog een camping. Dit keer Surf Junction Campgroud en ja zij hadden nog wel plaats. Ons werd wel meerdere keren op het hart gedrukt absoluut niets (iets met voeding te maken hebbend) buiten de RV (recreation verhicle) te laten staan, want ze hadden nogal last van BEREN. We hebben er trouwens nu geen gezien. Wat we wel zagen was een echte sauna en een hot tub die voor de camping gasten gratis te gebruiken waren. Dit hebben we dan ook direct maar gedaan en zo hebben de avond heerlijk wekend in een werkelijk hete hot tub doorgebracht, met af en toe een bezoekje aan de sauna. Helemaal top. Later op de avond allemaal dan ook lekker rozig het bed opgezocht.

Tags: Hot Tub