nanaimo - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu nanaimo - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu

nanaimo

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Dik, Bea, Berber en Jan

24 Juni 2015 | Canada, Nanaimo

Woensdag 24 juni.

Na heerlijk geslapen en ontbeten te hebben zijn Jan, Dik en ik een hele wandeling aangegaan. We zijn langs het water en later kilometers door een soort moeras gelopen.
Daar was een stuk bij waar vele muggen vooral Jan te grazen namen. Moe maar voldaan kwamen we bij de camper aan en besloten met ons vieren na een lekkere lunch, een kano en twee kajaks te huren. Zo gezegd zo gedaan. Berber en Jan samen in een kano en Dik en ik in een kajak. Het was in een woord geweldig. Na een uren durende tocht zijn we weer terug en besloten Dik en Jan om nog een klein eindje te gaan varen. Nu was Jan gewent om samen met zijn Berber te varen en moest het nu alleen doen. Hij heeft het 2 minuten volgehouden en toen was daar een grote plons en ja hoor Janneman lag in het water en was zeik nat en ik moet bekennen ik kon het amper droog houden hahaha zelfs nu ik dit schrijf begin ik weer te lachen.
Al met al toch weer een mooie dag en naturrlijk weer afgesloten met een bbq en glaasje lekkers
Nu op na morgen dan gaan we naar Tofino wordt vervolgd.
NOTE; gelukkig na 2 dagen deed de gsm van Jan het weer!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dik, Bea, Berber en Jan

4 Apeldoornse vrienden op camperreis in de Rocky Mountains

Actief sinds 03 April 2015
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 3533

Voorgaande reizen:

07 Juni 2015 - 30 Juni 2015

Rocky Mountains 2015

Landen bezocht: