Moyie lake - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu Moyie lake - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu

Moyie lake

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Dik, Bea, Berber en Jan

18 Juni 2015 | Canada, Vancouver

Weer een mooie dag meegemaakt.
We hebben een camperplaats gevonden gisteravond aan het Moyie lake.
Daar weer een heerlijk vuurtje gestookt en het vlees op de bbq klaargemaakt.
Vandaar vertrokken richting Banff en een camperplaats opgezocht en dat werd Tunnel Mountain. We hebben betaald en konden met onze mooie truck vervolgens rustig na Banff rijden om daar het stadje te verkennen en de nodige souvenirs in te slaan en echt zo lief we hebben een heuse opa en oma onder ons en de kleinkinderen worden zeker niet vergeten!!!!
Weer lekker geslapen en alvast dromen over de volgende dag, welterusten en tot morgen.

• 19 Juni 2015 - 16:10

Afke En Arjen:

Wat lief die opa en oma... De kleinkinderen komen daar echt nooit wat te kort