tweede dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Dik, Bea, Berber en Jan - WaarBenJij.nu

tweede dag

Door: Bea

Blijf op de hoogte en volg Dik, Bea, Berber en Jan

10 Juni 2015 | Canada, Vancouver

Hallo allemaal we zijn weer onder de mensen haha hebben redelijk geslapen na onze heerlijke warme maaltijd in onze Nederlandse tijd 4.00 uur!!!
De mannen hadden een joekel van een steak en genoten zichtbaar.
nu is een ieder weer ofgefrist en gaan we zo lekker een ontbijt scoren en daarna door na Stanley Park en als het weer zo mooi blijft als het nu is gaan we per kabelbaan na Grouse Mountain.
Wordt vervolgd
de camperaars! !!!!!

• 10 Juni 2015 - 19:56

Afke:

Wat fijn om te horen dat de eerste twee dagen jullie goed zijn bevallen! Jullie hebben vast nog een hele hoop leuke, gezellige en fantastische dagen voor de boeg. Hier vandaag ook een geweldige dag gehad... Tidde heeft voor het eerst op zijn knietjes bij de tafel gezeten

Dikke kus Afke Arjen Frey en Tidde

• 10 Juni 2015 - 19:56

Afke:

Dikke kus Afke Arjen Frey en Tidde

• 10 Juni 2015 - 22:43

Sigmund & Suzanne:

Aah lekker hoor.
    Tja eten, vlees en mannen hahaha!
    Hopelijk konden jullie met de kabelbaan naar boven, we zijn benieuwd naar alle foto's.
    Hier vandaag prachtig mooi weer gehad! Vanavond ben ik bij martijn en nancy geweest, was erg gezellig en fijn dat martijn weer terug is uit Normandie.

Have fun!
    En tot het volgende verhaal.

xxxxx Suus